fartuchowooo

Cześć cześć! 
Dzisiaj post trochę z innej beczki. Niedawno dostałam ofertę marketingową od sklepu z ubraniami medycznymi. Postanowiłam ją sprawdzić i zamówiłam jeden z fartuchów, bo przecież w jednym nie dam rady obskoczyć całego tygodnia na oddziałach klinicznych 😀😷 Kilka dni temu trafił wreszcie w moje łapki i według mnie zdał egzamin - najważniejsze dla mnie jest to, żeby był niemnący i miał taliowany krój.
Postanowiłam dać Wam namiary na firmę, ponieważ zakupy były bardzo udane. Wklejam więc ofertę sklepu Uniformshop, żebyście mogli sobie o nim poczytać i zamówić coś ładnego 😁

   ↓↓↓




W zestawie taniej

Bluza oraz spodnie medyczne to uniwersalny zestaw na praktyki dla przyszłych lekarzy, pielęgniarek oraz ratowników medycznych. Komplet medyczny zapewni dobry wygląd, elegancję i pełny komfort w trakcie noszenia. Wysokiej jakości tkaniny pozwalają skórze oddychać i zapewniają dobry wygląd. Duże bogactwo kolorów to szansa na dobór odzieży medycznej do typu urody i własnych preferencji. Komplet medyczny firmy Sunrise Uniforms składający się ze spodni oraz bluzy medycznej można kupić za 98 zł.

Chwytaj promocje

W sklepie Uniformshop aktualnie trwa specjalna promocja cenowa, którą warto wziąć pod uwagę, szykując się na praktyki pielęgniarskie. Każdy, kto kupi dowolnie wybrany przez siebie komplet medyczny firmy Sunrise Uniforms albo Maevn wraz z parą obuwia firmy Suecos lub Oxypas w prezencie otrzyma złote balerinki firmy Suecos, model Freya.



Kupuj przecenione produkty
Obniżki od kilku do nawet kilkudziesięciu procent na w pełni wartościowe produkty to zawsze okazja, którą warto rozważyć, rozglądając się za uniformem medycznym na praktyki. Na stronie sklepu w specjalnie przygotowanej zakładce Wyprzedaże znajdują się odzież medyczna oraz obuwie medyczne w obniżonych cenach. Taniej można kupić bluzy medyczne, spodnie medyczne czy żakiety medyczne w różnych wariantach kolorystycznych.

Wstąp do programu lojalnościowego i oszczędzaj regularnie
Warto robić zakupy w sklepie Uniformshop regularnie, ponieważ stali klienci sklepu kupują jeszcze taniej. A wszystko to za sprawą programu lojalnościowego. Każdy członek programu otrzymuje 5% wartości każdego zamówienia w postaci punktów lojalnościowych, które można przekształcić na bon zakupowy do wykorzystania w sklepie. W ten sposób kolejne zamówienie jest realizowane taniej.

Złóż zamówienie o wartości minimum 300 zł i nie płać za przesyłkę
Każde zamówienie w kwocie powyżej 300 zł jest doręczane do klientów za darmo i to bez względu na sposób płatności. Warto to wykorzystać i nabyć jednorazowo większą liczbę elementów odzieży, by zaoszczędzić na przesyłce lub zachęcić znajomych studentów kierunku medycznego do wspólnych zakupów.

1 komentarz:

  1. Ja też szukałam podobnych ubrań bo potrzebuję do pracy. Znajoma podpowiedziała mi, żebym popatrzyła na odzież medyczną Apolonia. Okazało się, że mają tam duży wybór, różne wzory i rozmiary, więc zdecydowałam się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń