Progiiiii


Pierwsza rzeszowska lista za nami!

stacjonarne: 174 (j.obcy 61,6)   152 osoby zakwalifikowane
niestacjonarne: 149 (j.obcy 53,2)    102 osoby zakwalifikowane

Kolejna lista już jutro (18.07)

Wiele osób pyta mnie, czy z wynikiem X dostanie się na medycynę w Rzeszowie. A co ja odpowiadam?
Po pierwsze - nigdy nie można przewidzieć progów ze 100% pewnością. Ani nawet trochę mniejszą. Jedyne, co mogę powiedzieć, to to, że progi spadną o minimum 8-10 pkt. A więc osoby powyżej 166 powinny czuć się spokojne 😊

Ubiegłe dwa lata pokazują, że spadek może być większy - w końcu rok temu wyniósł aż 16 pkt (176-->160), a rok wcześniej było to minimum 12 pkt (182-->170, lecz brak jest końcowego nieoficjalnego progu). 

Coś mi tak podpowiada, że 162-163 punkty powinny wejść we wrześniu, ale to tylko moje przeczucia, które mogą okazać się mylne.

Whatever, za wszystkich kandydatów trzymam mocno kciuki i czekamy na Was w październiku 😉

6 komentarzy:

  1. Mam pytanie. Widzę, że jesteś dobrze poinformowana w swojej uczelni i progach, więc czy wiesz może czy 160 weszło rok temu całe czy z jakimś warunkiem z języka? :) Bo nie mogę nigdzie znaleźć tej informacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, nie potrafię odpowiedzieć.. Bo to 160 to było już takie wiesz, telefoniczne, nie żadna lista. Więc nawet pewnie osoby, które się w ten sposób dostały, nie mają takiej wiedzy :)

      Usuń
  2. a 162pkt myślisz, że wejdą we wrześniu? to będzie jeszcze z listy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, to nie jestem pewna, czy wejdzie 162 pkt. Ale jeśli tak, to raczej na pewno nie z listy, tylko z telefonów/maila. Trzymam kciuki ! :)

      Usuń
  3. Hej ;) mam pytanie czy to prawda, że w Rzeszowie ma powstać centrum stymulacji medycznej tak jak np na Śum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale niestety nie w najbliższych latach. Na razie zaczęli centrum symulacji dla pielęgniarek, ratowników i położnych podajże. Aczkolwiek może lekarski też będzie miał tam zajęcia. ;)

      Usuń