Wyniki ankiety: część pierwsza

Cześć cześć!
Jestem świeżo po egzaminie z mikrobiologii i wreszcie mam czas ruszyć mojego umarłego niemalże bloga :) Niestety, nie jest to jeszcze czas na opisy przedmiotów II roku, ale za to przedstawiam Was wyniki ankiety zrobionej przez Was w poprzednim tygodniu 😎

Cieszę się, że tak dużo osób wypełniło te kilka pytań! Jest Was niemal tysiąc! (913). Można zatem wysunąć może nawet zbyt śmiały wniosek, że w jakiś sposób wyniki mogą obrazować całą populcaję młodych medyków.

Rozpoczynam od części przeznaczonej dla maturzystów i uczniów, drugą natomiast postaram się udostępnić w najbliższym czasie 😍


Znalezione obrazy dla zapytania ankieta zdjęcie




Wypełniających, jak już pisałam, było 913. Tutaj przedstawiony jest rozkład poszczególnych "populacji" -->



Na pytanie o spodziewane wyniki z matury odpowiedzieć było oczywiście bardzo trudno. Sama prorokowałam sobie w tamtym roku z biologii od 30 do 90 % 😂. Na szczęście skończyło się blisko górnej granicy, czego i Wam życzę! Część z ankietowanych spróbowała określić swoją maturę, a wyniki całościowo przedstawiają się tak:

*pominęłam wyniki z pojedynczej matury: było ich dosłownie kilka, prawdopodobnie zostały wpisane przez nieporozumienie na linii ankieta - czytający


Biorąc pod uwagę uczelnie, gdzie liczą się 2 przedmioty, najwięcej osób spodziewa się otrzymać wynik oscylujący w granicy 160-169 pkt, a na drugim miejscu 170-179. Natomiast co do "trzyprzedmiotówek", było to 240-249 oraz 230-239 pkt. Widać sporą różnicę w ilości osób, które zdecydowało się pisać maturę z matematyki rozszerzonej (lub podstawy).

A teraz chyba najciekawsze pytanie, czyli kto gdzie składa papiery 😎 Otóż ogłaszam, że najwięcej chętnych w tym roku przyciąga UMED Wrocław! <aplauz> Na drugim miejscu uplasował się UM w Warszawie, natomiast na trzecim Łódź! Blisko czołówki znalazły się również uczelnie w Gdańsku, Śląsku, Poznaniu i Krakowie 😉 Z "nowych uczelni" prym wiedzie nasz Rzeszów 😍, a zaraz za nim Zielona Góra, Kielce i Opole. Dodatkowo kilka pojedyncze odpowiedzi wskazywały na SGGW, Wyższą szkołę Zawodową w Chełmnie, UP Wrocław, Politechnikę Poznańską, Rzeszowską, Gdańską, Warszawską, UW.



I ostatnie pytanie dla młodziaków, czyli czynniki wpływające na wybór tej, a nie innej uczelni. Jak widać, odległość od domu na naprawdę duże znaczenie - co zawsze podkreślałam!



Mam nadzieję, że nie zawiodłam Was tą ankietą 😎. Snuję plany o robieniu takiej co roku, zobaczymy, co z tego wyjdzie.... Trzymajcie się cieplutko!


2 komentarze:

  1. Czemu nie bierzesz pod uwagę w ankiecie medycyny weterynaryjnej ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałam odpowiedzi niezwiązane z uniwersytetami medycznymi, a co do części dla studentów, to zwrócę tam uwagę na wszystkie kierunki :)

      Usuń